Full koll på allt
Få meddelanden och uppdateringar till din SEAT MÓ i realtid, var du än befinner dig.
Få meddelanden och uppdateringar till din SEAT MÓ i realtid, var du än befinner dig.
Om telefonen har täckning, kan du starta, låsa/låsa upp och även öppna sitsfacket direkt via din smartphone. Och snart kommer du också att kunna dela din scooter med familj och vänner via telefonen.
Tryggt och säkert – med direktmeddelanden. Om någon skulle försöka stjäla din scooter, skickar stöldlarmet ett meddelande om detta direkt till din telefon. Alla uppdateringar du behöver – i realtid:
Ja, SEAT MÓ eScooter 125 har en inbyggd telekommunikationsenhet som visar realtidsdata om din scooter direkt på din smartphone. Med My SEAT MÓ-appen kan du få meddelanden och även använda din telefon som nyckel – praktiskt när du är på språng.
Ladda ner appen My SEAT MÓ från din app store.
Appen My SEAT MÓ ger dig tillgång till realtidsinformation om din scooter, t.ex. om var den befinner sig, batterinivån och beräknad räckvidd (km). Få meddelanden om rörelser och larm om batteriets status. Använd din telefon istället för nyckeln för att starta/stänga av motor och att öppna sitsfacket. Appen vidareutvecklas hela tiden, så håll dig uppdaterad här på vår webplats.
Du kan ladda ner My SEAT MÓ-appen från Apple App Store eller Google Play Store.
Det enda du behöver ha är en smartphone med ett mobilabonnemang som även omfattar datatrafik. Ladda ner appen för att registrera dig och skapa ett konto. Följ sedan instruktionerna i appen för att para ihop din scooter med din smartphone. För att göra processen så säker som möjligt, kommer appen att be dig göra inställningarna i nära anslutning till din scooter för att utföra ett par enkla uppgifter. Både din telefon och ditt fordon behöver ha nätverkstäckning vid ihopparandet.
Nej, SEAT MÓ eScooter 125 har en inbyggd enhet som har en separat uppkoppling, fristående från din mobiltelefons.
Nej inte för närvarande, men vi jobbar på det. Kontakta oss gärna om det här är en funktion som är viktig för dig.
Inte än, men om du vill kan du öppna ditt konto på flera olika enheter.
Om du har några frågor om SEAT MÓ eScooter 125 eller My SEAT MÓ-appen, ring SEAT:s kundtjänst eller vänd dig till närmaste SEAT-återförsäljare.