Kundservice sv:Om SEAT:Quality Policy 2019.0.8.1 SE/SV

SEAT S.A., QUALITY POLICY

”Vi är SEAT, vi är passionerade perfektionister”

SEAT är ett dynamiskt märke med ung själ. Vi utvecklar och tillverkar pålitliga och enastående bilar. Teamets främsta drivkraft är att hänföra våra kunder och överträffa deras förväntningar. Alla delar av organisationen är hängivna att uppnå dessa strategiska mål:

Vår främsta motivering är att uppnå en högre kvalitet än våra konkurrenter i fråga om pålitlighet och upplevd kvalitet, överträffa förväntningarna från externa och interna kunder i de marknadssegment där vi konkurrerar.

Processeffektiviteten säkerställer att målen uppnås och resurser används optimalt. 

Utbildning och kunskapsutbyte ser till att alla anställda fortsätter att utvecklas. Vår personal avgör i stor utsträckning produktkvaliteten och företagets framgång.

Vårt miljömässiga och sociala ansvar är avgörande när det kommer till att bygga upp tillit, öka vår trovärdighet och förbättra vår märkesprofil. Vårt samarbete med leverantörer, återförsäljare, aktieägare och andra organisationer ger en stabil och lönsam verksamhet för alla intressenter.

Alla anställda på alla nivåer i hierarkin tänker och agerar inom omfattningen för de etablerade processerna, och bidrar på så sätt, i sammanhanget av deras ansvarsområde, till att uppnå företagets mål.



Vårt mål är att skilja oss från konkurrenterna genom att ge innovativa, effektiva och enkla mobilitetslösningar som gör oss unika inom fordonsbranschen.

Bygg din SEAT

Bygg din SEAT

Hitta Återförsäljare

Hitta Återförsäljare

Boka Provkörning

Boka Provkörning

SEAT Tillbehör

SEAT Tillbehör

Assistans

Assistans